Thuis & de foto's

3 oktober 2010 - Krimpen, Nederland

We zijn weer thuis... Inmiddels, snif,  al een paar dagen. Donderdagmiddag zijn we na een prima vlucht geland op Schiphol. Claudia stond als verrassing bij de slurf voor een warm welkom in een KLM outfit. Oma en Nonno stonden ons in de ontvangsthal op te wachten voor een lift naar huis, een lekkere maaltijd & vooral een dikke knuffel van Luca.

Gelukkig hebben we weinig last van een jetlag. Luca en ik waren donderdagnacht beide om 04.00 wakker en ik ben pas om 07.00 weer in slaap gevallen. Verder is het opstaan 'sochtends nog een beetje "zwaar". 09.00 uur in Nederland is immers 0.00 uur in Canada. Maar... Komt goed.

Het is me gelukt om een "selectie" te maken uit de iets meer dan 2000 foto's ;-) Zie:

De vakantie is voorbij gevlogen! En hoewel het fijn is om weer onder onze eigen douche te stappen (zonder kwartjes, met warm water & gewoon een flinke waterstraal) gaan we zeker nog een keer terug. Wat een geweldig vakantieland...

Voorlopig is het gedaan met de pret, tijd om weer aan het werk te gaan & te sparen voor een volgende bijzondere reis...