Van Revelstoke naar Golden

13 september 2010

Regen, regen, regen... De hele nacht. Gelukkig begon de dag alweer iets beter.    Tijd om door te rijden richting de Rockies.

Eindbestemming voor vandaag is Golden. Onderweg zijn we een aantal keten gestopt bij mooie plekken in Mount Revelstoke National Park en Glacier National Park.

Als eerste hebben we het Giant Cedar Trail gelopen. Een korte wandeling van 0,5 km over een houten boardwalk door een bos vol prachtige oude bomen. Met Luca erbij zijn dit soort trails prima te doen. Peanuts.

Daarna zijn we naar Skunk Cabbage Trail gegaan. 1,5 km door een soort moeras (Columbia Mountains wetland) langs de Illecillewaet River. Wederom erg mooi!

Tot slot hebben we onze lunch gegeten in de Beaver Valley. Mooi rustig plekje langs de rivier. Eigenlijk is alles in de parken super geregeld. Overal schone toiletten, mooie picknickbankjes en duidelijke kaarten/ bewegwijzering.

Na de stops zijn we doorgereden naar Golden. Overal bergen, watervalletjes en sneeuw op de toppen. Lekkere berglucht en de geur van dennebomen. Inmiddels staan we op de Golden Eco Adventure Ranch. Leuke en rustige (begin te merken dat het hoogseizoen voorbij is) campsite met washok. Na ruim een week onderweg de hoogste tijd om even een wasje te draaien

Ps: leuk om jullie berichtjes & reacties te lezen :-)

Ps2: We zijn in Bear County maar hebben er nog geen gespot...

Ps3: Het tijdsverschil met NL is nog maar 8 uur

1. Anna van Veen:
    14 september 2010
    Wat geweldig om te lezen!!! In gedacht reis ik mee. Voorzichtig hoor, voor de beren! Dikke knuf voor jullie alledrie.
  2. papa:
    ore 15 pomeriggio io scrivo tu dormi leggo tutti i
    giorni con attenzione mi macate molto e sono molto geloso la [prossima volta una vacanza cosi la si fa in tutti .dammi un bacio al mio nipotino a saluti a basjo ciao.
    xxx
  3. Caroline:
    Leuk, leuk!
    Echt grappig om met jullie mee te reizen,
    Hoop dat ik ook de foto's een keer kan zien.
    Fijne tijd nog voor jullie 3tjes
    Caroline
  4. mario:
    15 september 2010
    Hoi Hoi,jammer van al die regen maar ik zie gelukkig dat jullie er wel van genieten.Hebben jullie echt al 14000km afgelegd??en hoeveel moeten jullie nog?
    Toevallig heb ik vanavond een etentje op de berenboot,maar ik hoop dat je de echte zal gaan zien.
    Veel plezier nog,groetjes mario